Beoordelingen van Mr. Sushi Den Haag

Recente recensies van Mr. Sushi Den Haag

4 sterren na 98 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de sushi iets minder lekker dan vorige keer. De rijst was erg "nat" de grote roll viel snel uit elkaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Slecht. Nooit ons eten ontvangen, omdat de vestiging gesloten is wegens verbouwing?? Staat helemaal nergens aangegeven. Ben er zelf achter gekomen door met het hoofdkantoor contact op te nemen. Mag hopen dat ik mijn geld terug krijg. Bestel iig nooit meer.

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer erg lekker! Tijdens mn zwangerschap vaak veilige sushis gekozen maar nu kan k weer lekker alles bestellen!

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was de eerste keer dat ik bestelde op aanraden van iemand. Snel bezorgd en overheerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal heel tevreden, maar nu ongeveer anderhalf uur moeten wachten en harde avocado in de sushi! Overheerste de smaak heel erg. Vandaag niet zo tevreden.

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Meestal heerlijke sushi! Helaas wat het vanavond een stuk mindere kwaliteit dan ik gewend van ze was.

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Order arrived almost one hour late with no one picking up the phone to provide info about it. Order was missing one item I paid for (loempias).

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd. Bezorging was op tijd. Avocado nigiri zat er niet bij maar maki’s voor in de plaats gekregen, prima oplossing. Ook gratis loempia’s erbij gekregen. Beste sushi van Den Haag!

, 17-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Good as always

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Loempia's en Sushi was echt heerlijk. De service en de bezorgtijd was ook echt top. Dank jullie wel!

, 12-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker & vers 👌👌👌

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch!!! Echt heerlijke sushi

, 05-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers, heerlijk en keurig bezorgd op gevraagd tijdstip!

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was barely warm, tasty regardless:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom erg lekker, vers en super verzorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi heerlijk zoals altijd maar bijna 2 uur wachten op sushi (geen warme gerechten) is zelfs op zondag niet normaal. Ook geen telefoontje of iets dat het langer duurt dan gebruikelijk vind ik slechte service. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt. Jammer dat de service zo slecht is, ben toch een vaste klant. Ik probeer het wel ergens anders de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verse sushi voor een goede prijs alleen pas na 1h en 45 minuten bezorgd

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was ok, maar na 2 uur pas bezorgd waardoor sommigen dingen niet meer warm waren. Daarnaast was de avocado raar van kleur.

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Quality: the sôta sauce is not good. Too salty. Suchi had to much rice. Sashimi are tiny. The delivery arrived almost 2 hours after the order. No information provided to the delay. I had to phone several time. Most of the time, only the answering machine. One time finally a person answered. Not sure if I will order again with Mr Sushi and if I do it I will request a precise delivery time. Information regarding time delivery 'as soon as possible' does'nt mean anything.

, 27-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik dank u hartelijk voor het lekkerste sushi. Met vriendelijke groet, Nevi Zakharias

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Ik een bestelling geplaatst, vervolgens 2 uur later nog niks binnen gekregen hierna probeerde ik het filiaal te bellen waarna niet opgenomen werd en op de site opeens stond dat deze gesloten is. Nu heb ik mijn gehele bestelling nooit ontvangen maar er wel voor betaald. Hoop dat ik mijn geld nog terug krijg

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanwege de black friday sale kreeg ik mijn bestelling bijna 3 uur later maar toen het er uiteindelijk was, was het t wachten waard

, 23-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, vers, snel!

, 21-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Top! Was heel vers en lekker! Dankjewel Mrsushi

, 20-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd en het was erg lekker.

, 19-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd weer erg lekker! Vers en snel in huis!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zinkzalf altijd 👍🏻

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, heerlijke sushi. Helaas was de bestelling niet compleet. Er ontbrak een handrolll. Erg jammer.

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Er had meer soja saus bij gekund. 2 zakjes is te weinig gezien de bestelde twee gerechten.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten goed bezorging duurde lang

, 19-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit keer was het niet te eten

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwalitatief goed, vernieuwend, bezorging kon alleen iets vlotter.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle en uiterst vriendelijke bezorging, sushi van topkwaliteit en ook nog scherp geprijst! Heel erg tevreden, ik ga hier voortaan mijn sushi bestellen!!

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker maar de bezorging is echt belachelijk slecht, 90min wachten

, 13-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was oke. Heb beter gehad. Bezorging was optijd. Alleen had voor extra wasabi gevraagd. Kreeg 1 klein miezerig bakje.

, 10-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi. Was erg vers :)

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en super lekkere sushi. Goede prijs kwaliteit verhouding

, 03-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd en lekker vers!

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de tweede keer hier besteld. De bezorging was snel en de sushi was lekker. Ik vond jammer dat de krokante laag van de crispy rol erg op die van een kroket leek. Ik proefde de sushi nauwelijks door de gebakken smaak van de krokante laag. Mij gaat het juist om de sushi, anders haal ik kfc :)

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

78 min is echt te lang. Zeker als je om de hoek woont. Ik had verwacht dat er dan iets Kleins te compensatie of een excuus bij zou zitten. Gemiste kans.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was goed! We hebben echter wel langer dan een uur moeten wachten. Toen ik gebeld had werd mij verteld dat de bezorger onderweg was.

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk vers en snel bezorgd. Aanrader 👍🏻

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was weer top! Alleen hebben we weer erg lang moeten wachten.

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Great sushi, amazing proportions for the price, loved it all only my order took 64mins to just leave the store and be on its way to me, other than preparation time i loved it

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mr. Sushi, Bedankt voor de heerlijke sushi. Kwaliteit is echt uitstekend. Fijn dat u mij doorbelde dat er vertraging was opgelopen van 20min. m.b.t. de bezorging. Vind dit wel jammer. Heb i.p.v. 12u om 13:15u mijn bestelling ontvangen. Ik heb de sushi alleen moeten eten omdat mijn partner zijn lunchtijd inmiddels was verstreken en hij terug moest naar kantoor. Daar baalde ik heel erg van. Dat snapt u wel. Hoop dat dit in het vervolg niet zo zal verlopen. Vond de sushi verder echt lekker!

, 14-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten smaakte niet vers, erg soppig/zacht allemaal ook de gefrituurde bijgerechten waren niet lekker.Heb het grootste deel weggegooit. Voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! De stukjes vielen wel makkelijk uit elkaar maar qua smaak zeker een aanrader

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten maar een beetje jammer dat ik om 13:25 uur besteld en om 15:15 uur pas mijn bestelling in ontvangst nam. Maar de bezorger heeft wel zijn excuses voor aangeboden .

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten erg lekker maar de bezorging duurde erg Lang (1 uur, 5 min)

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellig kwam een uur te laat. Kwaliteit eten was slecht geworden. Waardeloos!

Reactie van Mr. Sushi:Beste, wij hebben zojuist contact gehad

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half 5 mijn bestelling geplaatst voor half 7. Vervolgens tot 7 uur gewacht en gebeld waar het bleef, het zou nog 5-10 minuten duren. Half 8 was uiteindelijk mijn bestelling er pas.

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushi was prima maar 2 uur gewacht totdat het bezorgd werd. Na anderhalf uur gebeld en bleek het nog niet eens weg te zijn. Had 1 warm gerecht ( loempia’s ) en deze waren ijskoud. Ze boden aan dat ik de volgende keer gratis mag bestellen maar 2 uur wachten is echt onacceptabel.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten kwam pas na 2 uur wachten aan. Eindelijk ging de deurbel maar de sushitas was kapot gegaan en de sushi was ook gevallen het zag er niet meer smakelijk uit. En als kers op de taart ook nog eens een sushiroll die niet is aangekomen. Heb het gegeten want vond het zonde van me geld maar ben erg teleurgesteld.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Maria, wij hebben zojuist contact gehad :)

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al meerdere keren besteld. Lekkere en verse sushi, goed van smaak. Bezorging snel, bezorger vriendelijk. Kortom echt een aanrader!!

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was erg lekker en vers. Ook was de presentatie mooi. Bezorgen viel wel tegen, heb bijna 1,5 uur gewacht.

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-08-2018

Kwaliteit:

Rating

, 21-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet duidelijk wat welk deel van de bestelling is. Daarom lijkt bestelling incompleet geleverd.

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was heerlijk. Maar helaas werd het bijna twee uur nadat ik besteld had pas bezorgd. In 1e instantie werd ik na een half uur netjes gebeld dat het door een kassastoring wat later zou worden maar toen het na een uur er nog niet was heb ik weer gebeld en toen kwam het binnen een half uur. Jammer want daardoor liep mijn avond anders dan gepland.

Reactie van Mr. Sushi:beste sanne, wij hebben zojuist contact gehad :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijkk!!!! Beter sushi heb ik nog nooit gegeten en snel bezorgd ook!!

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was echt héérlijk en wat een topservice! Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Very good quality and service! I will for sure become a loyal customer.

, 08-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, bezorging duurde wat lang maar dat hebben we wel over voor zulke lekkere, verse sushi!

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ordering for the 4th time. It’s all so good! Delivery takes quite long tho

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nog nooit zo'n lekkere sushi gehad bij een bestelling. Ik had wel te veel besteld, want het zijn flinke stukken! Echt een aanrader! Bezorging was prima, kwartier te vroeg en bezorger sprak volgens mij niet echt Nederlands of Engels, wel een aardige jongen.

, 31-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Samen met een vriendin na zo’n 2 uur ziek geworden. Denk dat dit aan de vis ligt.

Reactie van Mr. Sushi:wij hebben geprobeerd contact met u te zoeken

, 29-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nog nooit zulke lekkere sushi besteld! Mr. sushi is net nieuw maar hier blijf ik! Had al om 4u besteld voor savonds 6u kwam netjes optijd aan. De dimsum box waren ze vergeten, was ik al voor gebeld en werd netjes nageleverd! Al met al vriendelijke service maar vooral heerlijke sushi!

, 27-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Food is nice, sadly, the delivery times are not properly set, so expect your food around 2 hours later than it says, until is fixed the delivery time from 12 to something more accurate. Also, it's important to have some kind of feedback on the order status, so you don't have to be calling them.

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb al zeker 10 keer hier besteld. Altijd heerlijke sushi en goede bezorging. Mijn nieuwe favoriete bestel sushi.

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, vers en bezorging mag wel iets sneller.

, 24-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Helaas bezorgd mr sushi niet in mijn postcode maar het eten was het er naartoe rijden zeker waard!

, 24-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goede kwaliteit tegen een super lage prijs. Bezorging was wel een half uur te vroeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Goed, lekker vers

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede sushi ben erg tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Compliment voor de lekkere sushi, Mr.Sushi. Alleen jammer dat de duurste rol die in de bestelling zat er niet bij zat miste deze.. belde hiervoor en werd me excuus gemaakt en gezegt meteen de rol na te zenden. Helaas na 2 uur weer moeten bellen waren ze me vergeten, dus weer excuus en toezegging voor de nazending deze keer kwam de rol maar was het de verkeerde rol de rol die je gratis erbij kreeg.. dus dat was heel jammer, denk dat het voor meisje aan de telefoon allemaal nog nieuw was maar meschien een ervarenere dame aan de telefoon.. ? Want voor het lange wachten en dan alsnog verkeerde krijgen en dan alleen een sorry tot twee keer toe is jammer. Het eten was super lekker los van het foutje.. voor het eten een dikke 8.. voor de service een magere 5.. Zal zeker vaker bestellen aan het eten ligt het niet..

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Zeer goed lekker goed ga vast terug lekker

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was lekker, een aanrader. Bezorging was alleen 25 min te laat (bijna 95 min nadat ik besteld had). Hoeft in principe geen probleem te zijn, maar is wel netjes om het dan even te communiceren met de klant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eindelijk een keer op tijd!! Ik moet zeggen ik vind de kwaliteit van de sushi wel achteruit gaan. Deze keer zat er een mega groot stuk avocado in die net aan goed was. In de california zat een mega brok surimi stick. T mag echt wat kleiner

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-07-2018

Kwaliteit:

Rating

, 14-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst hier besteld. Was erg lekker. Vers en snelle bezorging. Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Great Sushi, for our family celebration (graduation). Good food, quick delivery, and good value! My family HIGHLY recommends Mr. Sushi

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

, 26-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1e keer besteld, aangenaam verrast !

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Thuis laten bezorgen, niet te lang hoeven wachten en de sushi was lekker en vers, prijs/kwaliteit uitstekend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 23-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushirijst was niet goed gaar waardoor je harde sushi rijst kreeg. De basis is al niet goed. Zonde van de rest van de ingredienten

Reactie van Mr. Sushi:Beste, wij hebben zojuist contact met u gehad :)

, 22-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele snelle bezorging en de sushi Was heerlijk! Goed begin.

, 21-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurder langer dan een uur voordat het eten er was. Ook was het eten nogal koud bij het afleveren. Verder netjes verzorgd. Zal en smaakte goed.

, 21-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het ging niet goed. Ik werd gebeld dat er geen temago was, in overleg zou ik mijn geld van de bezorger terug krijgen voor de sushi met temago die ik had besteld (een paar euro). Dit heb ik niet terug gekregen. Bovendien was de bezorger er pas na meer dan 2 uur. Hier heb ik over gebeld en er zou nog contact met me worden opgenomen. Overigens had ik uit jullie Facebook post afgeleid dat ik bij bestelling vanaf €35 2x een gratis roll zou krijgen (‘bij €17.50 een verrassing’ of te wel bij elke €17.50 zoals bij jullie vestiging in Utrecht ook altijd het geval is geweest). Dit bleek niet zo te zijn, maar dat was op basis van de formering niet duidelijk en ik heb dus onnodig meer sushi besteld, terwijl ik toch maar 1 gratis roll kreeg.

Reactie van Mr. Sushi:beste, ik heb u onlangs een reactie gegeven via de e-mail.