Beoordelingen van Mr. Sushi Den Haag

Recente recensies

4.0
Eduard Joosten
gisteren

Ik weet niet wie dit heeft gemaakt, maar het is was deze keer echt heel lekker! Super gedaan. Deze sushimaker moeten jullie houden!

Cheyenne Hageluken
30 mei 2023

Te laat aangekomen zou kwart voor 6 komen kwam pas half 7

Valerie
28 mei 2023

Sushi is heerlijk, maar nu al voor de 3de voor minimaal 60 euro sushi besteld en 1 mini bakje soja ontvangen. Erg karig

Thijs
27 mei 2023

Perfect op tijd bezorgd, lekker verse sushi, helemaal top!

Sanne Ashley Merel
26 mei 2023

Wij hadden smiddags besteld voor in de avond. Onze bestelling kwam te veel te vroeg. We hadden geluk dat we toch eerder thuis waren anders hadden we onze eten gemissed. Daarnaast was er iets vergeten van onze bestelling en kregen we helemaal geen sojasaus of wasabi. We hebben gebeld en kreeg de gemiste sushi later weer gebracht samen mey soya saus, maar weer geen wasabi... verder was de sushi zoals altijd verrukkelijk! Persoonelijk had ik liever me sushi iets later en compleet dan eerder en incompleet. De eerste persoon aan de lijn klonk ook niet erg vriendelijk en de tweede dame die ik te pakken had was wel erg vriendelijk!

Martin
24 mei 2023

Kwaliteit van het eten is goed, maar de vorige keer was de tonijn en zalm van betere kwaliteit. Planning bezorging 19:55 uiteindelijk na half negen bezorgd, dat verschil is te groot. Geef dan het juiste tijdstip gelijk bij het bestellen aan.... bezorger was super vriendelijke jongen dus daar lag het zeker niet aan.

Timmer
15 mei 2023

Te laat bezorgd. Sushi was minder lekker dan anders wel vers. Misschien omdat wij anders dan anders een andere sushi besteld hadden en onze verwachtingen hoog waren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greet Simonis
4 mei 2023

De sushi was goed verzorgt en heerlijk, klein minpuntje de free rol zat niet bij de bezorging maar werd netjes heel snel nagebracht

Lina
3 mei 2023

2,5 uur gewacht op mijn bestelling.

Mr. Senad
27 april 2023

Zeer goede kwaliteit

Tima Burgess
23 april 2023

Eten een uur later dan afgesproken bezorgd. Ik ga hier niet meer bestellen.

Lizx
22 april 2023

Per mail goed op de hoogte gebracht kwa tijd!Het was er eerder dan aangegeven tijd.. was super goed.. heerlijk gegeten! De bestelling klopte..bestel hier zeker weer een keer!

Zoé
20 april 2023

Altijd super lekker!!!

Lisa
11 april 2023
Wouter
10 april 2023

50 minuten te laat en een uiterst brutal telefoniste bij vragen om oplossing voor deze veelste late bezorging.

Lo
8 april 2023

Bezorging kwam ipv 50min pas na 1,5u. En warme sides waren ijskoud. Sushi kwaliteit ook niet top

Anita
7 april 2023

heerlijke sushi, goede prijs/ kwaliteit en snelle bezorging!

Larissa
5 april 2023

Bezorging pas na 2 uur en kwartier pas bezorgd. 3 kwartier na het bericht “komt eraan” . Telefoon werd niet meer aangenomen en de Communicatie ontbrak volledig,

Marjan
5 april 2023

Ik heb al vaker besteld dan was het altijd wel oke. Maar nu was het niet goed. De gewone maki veel te zacht-zalm leek wel smeerkaas- en de beef sushi was heel taai met zelfs nog een botje erin. Jammer. Was wel 80 euro kwijt

Blackbird
2 april 2023

Voor het eerst dat m’n bestelling veel later werd bezorgd dan ik had aangevraagd. Gelukkig was het allemaal koud, want na 50 minuten later was het waarschijnlijk niet meer warm geweest. Het eten daarentegen was zoals altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
1 april 2023

Altijd goed, er was een item vergeten en dat werd meteen alsnog geleverd met wat extra’s.

Jeffrey
1 april 2023

Een veggie bowl zou gevuld zijn met: Komkommer, avocado, edamame, mayonaise, sesamzaad, tamago, oshinko en wakeme. De zojuist ontvangen poke bowl betrof maar 4 van deze ingrediënten, enkel komkommer, avocado, wakeme en oshinko. Omdat dit waarschijnlijk er toch wel erg goedkoop uitzag, gooide ze deze nog maar vol met oranje viseitjes. Natuurlijk niet bepaald slim in een vegetarische bowl! Vis en vegetarisch gaan niet echt goed samen. Al met al erg teleurstellend om zo je eten te moeten ontvangen. De overige bowls waren verder prima.

Thijs
1 april 2023

Waren 35minuten later dan aangegeven, maar het was weer erg lekker!

Eduard Joosten
30 maart 2023

Het was helemaal compleet en de sushi was super lekker! Goed gedaan!

Fiona
21 maart 2023

Ik heb een crispy box besteld, wel lekker, alleen 2x tonijn rol gekregen ipv zalm en tonijn.

Rum
20 maart 2023

Sushi besteld aan meer dan €150. Kwaliteit is erg achteruit gegaan, de sushi’s zijn veel kleiner vergeleken met eerst. Erg jammer😟

Anamaria
17 maart 2023
Edward
17 maart 2023

Bestelling zou om 20.10 uur aankomen werd er gemaild. Ik heb ruim een uur gewacht terwijl etenstijd allang voorbij was. Kan echt niet.

Koster
17 maart 2023

Een uur te vroeg ‘omdat het druk was’

Po
14 maart 2023

Always tasteful, no excess salt, quick and kind service & delivery. Loyal customer.

M
9 maart 2023
Lisa
5 maart 2023
Eva
4 maart 2023

We ordered regularly and it's been an outstanding quality! Delivery super fast

Miranda
3 maart 2023

Te schandalig voor woorden. Niet vers, valt uit elkaar voordat je het in je mond doet. Erg droog!! Taai!! Te schandalig voor woorden.Nooit meer

Sophia
1 maart 2023

Lekkerste Poke bowl !

Fs
25 februari 2023
Ash
24 februari 2023
Dana
22 februari 2023

Ik ben jarig vandaag en toegevoegd aan de bestelling omschrijving. Bezorger was enthousiast en feliciteerde mij. Kreeg nog een ballon erbij

Robert
21 februari 2023
Safiya
13 februari 2023

Altijd optijd en netjes geleverd! Sushi is vers en telkens heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shaira
10 februari 2023

Netjes verpakt op tijd bezorgd helaas geen lekkere sushi

Karen
9 februari 2023

Helaas waren de soja bonen bij aankomst erg koud. Ook waren de garnalen sushi erg koud. Waar dit aan ligt, vraag het me niet. De kip sushi lag door elkaar heen, alsof er mee gegooid was.

Lisa
9 februari 2023

Was erg lekker

Anny
28 januari 2023

We hebben heerlijk gegeten. Alleen de bezorger was weer te laat 45min gewacht op onze eten. En ze hebben klein verrassing voor mijn dochtertje omdat ze jarig was. Ze hebben toch iets goed gemaakt. Maar toch blijf ik hier sushi bestellen, omdat het lekker en veel is.

Jovita Kartawinata
26 januari 2023

Goede service en snel bezorgd

Melina Tsilavis
21 januari 2023

Altijd prima

Hassan
18 januari 2023

Bezorging was top op tijd, het eten was eveneens helemaal goed. Enige minpunt: ik had in de order de optie aangekruist geen stokjes, soja en gember te willen, desondanks zaten deze er veelvuldig bij.

Xynthia van Kekem
17 januari 2023

bestel hier regelmatig en sushi is altijd lekker! helaas bij deze bestelling was de freeroll vergeten. Deze miste ik. Daarnaast waren de warme hapjes koud en nat geworden. Ik denk dat deze beter in een bakje kunnen i.p.v. papieren zakje.

Sieb
17 januari 2023

Helemaal prima. Volgende keer weer

Senad
14 januari 2023

Precies op tijd en sushi was van zeer goede kwaliteit

Linde
11 januari 2023

Ik begrijp niet waarom mensen vaak slechte beoordelingen geven. Mijn bestelling kwam snel en de sushi was heerlijk vers!

Jan Vrolijk
9 januari 2023

Weer teriyakisaus vergeten bij de pokebowl chicken. Voor de 2x keer al

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
4 januari 2023

Super snel en super goed. Heerlijk gegeten! Volgende keer weer bij jullie bestellen

F
2 januari 2023

Sushi was uitstekend. De vijftig eetstokjes, wasabi en gember had niet gehoeven. Transactiekosten van 25 cent sloeg nergens op. Bezorger kwam een kwartier te laat en beweerde nog dat m’n deurbel niet werkt.

Thijs
2 januari 2023

Heerlijke sushi, op tijd bezorgd, lekker vers, gratis roll erbij, was helemaal top!

Eva
31 december 2022

Food is fantastic! Ordered several times and no disappointed.

Marleen
28 december 2022
Reactie van Mr. Sushi

❤️

Sushi
27 december 2022

Ik heb 1u45 moeten wachten op me eten. Maar gelukkig was het eten wel echt lekker.

Melissa
24 december 2022

Ruim optijd geleverd terwijl je met kerstavond verwacht dat het druk zou zijn. Heerlijke verse sushi!

Jessica
23 december 2022

Super lekkere sushi, de lekkerste wat mij betreft. Alleen... De bezorgtijd? Zou 19.00 komen, werd 20.15. En dat is elke bestelling. Dus als je besteld reken er minimaal 45 min bij.

Esther
23 december 2022

Heerlijke sushi. Jammer dat de bestelling niet compleet was. Na een telefoontje werd de rest van de bestelling 2 uur later bezorgd dan het 1e deel.

Lisa
23 december 2022
Anoniem
23 december 2022

Halve bestelling werd geleverd, ik belde en ze zouden het bezorgen eindstand kwam er niemand en ook de telefoon werd niet opgenomen meer.

Carmelita Demaree
22 december 2022

Wat een bagger! Dan bestel je online rond 13:30. Bij bezorgtijd kies ik 16:45 en dan nog krijgen ze het niet voor elkaar om er op tijd te zijn. Vanaf 14:00 is de toko open, dan mag je er toch vanuit gaan dat de bezorging op het gekozen tijdstip moet lukken. Helaas na een aantal telefoontjes kwam het eten ruim 45 min later en lag mijn poke bowl door de tas heen. Ze zetten het bakje gewoon zo in de tas, doen dus niet even vershoudfolie oid om het bakje zodat het dichtblijft. Wat een aanfluiting. Voor mij nooit meer mrsushi. Ik raad het iedereen af. Blijkbaar hebben ze het niet op orde daar. Weggegooid geld en een hoop ergernis!!!

Yasmine van Willigenburg
22 december 2022

Het duurde erg lang. Eten was koud.

Su
22 december 2022

Ik bestel mijn sushi altijd bij Mr. Sushi! Heerlijk verse sushi en de levering is altijd op tijd! Top!

Hassan
20 december 2022

Ik heb nu een keer of 3 besteld bij Mr. Sushi en tot nu toe geen klachten. Prijs/kwaliteitverhouding vind ik prima, eten was goed en er werd op de afgesproken tijd bezorgd, Ik vind de optie bij het bestellen om sojasaus, stokjes, gember en wasabi weg te laten erg handig. Houd je niet een berg zooi over die je na een tijdje toch weggooit.

Thung
20 december 2022

Was heerlijk

Moes
18 december 2022
Jen
16 december 2022

Avocado was hard en dus niet rijp. Ik had de bestelling om 16:45 als bezorgtijd, de bezorging was pas om 17:11 onderweg en pas 17:45 bezorgd…. Bij het bellen naar de winkel kreeg ik een brutaal antwoord en werd ik naar mijn gevoel niet goed begrepen. Ik moest namelijk met de sushi naar een afspraak, wat ik ook heb aangegeven bij het plaatsen van mijn bestelling: het verzoek om optijd te bezorgen. Jammer!

Suzy
14 december 2022

De bezorger was netjes op tijd om 17.00 Het eten was heerlijk. Ik had dumplings, urimaki for one, sushi veggie; avocado en omelet was lekker. Mijn complimenten.

Annick van Dijk
11 december 2022

Ik bestel altijd graag sushi bij jullie, want het eten is ontzettend lekker! Maar de kwaliteit van de service gaat steeds verder achteruit… Ik heb de sushi ruim optijd besteld (17.00) en daarbij aangegeven dat ik het graag om 18.30 bezorgd wilde hebben. Uiteindelijk kreeg ik om 18.45 een mail dat het onderweg zou zijn. Een half uur daarna was het eten er nog niet en heb ik gebeld met filiaal Den Haag, waar iemand mij tewoord stond en vertelde dat de sushi “nu echt” onderweg was en dat “zaterdag de drukste dag is”. De bestelling kwam uiteindelijk om 19.30 aan. Ik begrijp dat er drukke momenten zijn voor het bestellen van eten, maar hier zat een warm gerecht tussen en dat kwam koud aan. Daarnaast geven jullie zelf de mogelijkheid aan via de site om een bezorgtijd uit te kiezen die jullie vervolgens niet halen. Ook hadden wij een best ruime bestelling en kregen wij daar maar 2 kleine zakjes soya saus bij en ik gaf aan dat ik geen mayonaise in de handrollen wilde, ook daar was geen rekenin

Fatima
11 december 2022

Ik bestel hier al jaren (vaak en veel) sushi. Ze hebben lekkere sushi. Alleen doen ze helaas vaak niets met de wensen die je hebt.

Boom
9 december 2022

Jammer dat er bij een bestelling van € 28,- geen stokjes, sojasaus en wasabi zaten….

Jennifer Beljaars-Berkel
4 december 2022

Mooi op tijd. Lekkere van smaak en goede kwaliteit. De rollen bleven mooi bij elkaar tijdens het eten. Het was onze eerste bestelling. Maar zek34 niet de laatste.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Deniz
3 december 2022

Heerlijk als altijd

Selma
3 december 2022

Ik heb geen stokjes en sojasaus bij mijn bestelling gekregen.

Jessica
1 december 2022

Bezorging is altijd wat aan de late kant bij Mr sushi, maar de sushi is lekker genoeg om dat oké te vinden. Verse zalm en toning, royaal gevuld...echt heerlijk.

Cil
28 november 2022

Met auto's bezorgen blijft alles droog Passen meer bestellingen in . En gaat sneller

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Naomi
27 november 2022
Zara jungerius
25 november 2022

Eten kwam pas 30 min later dan stond gepland (1uur en 50 min in totaal gewacht) eten was daarbij helaas helemaal koud. Erg jammer

Lisa
25 november 2022
Jamira
24 november 2022

Sushi is altijd TOP! Dit keer bijna 3 kwartier langer moeten wachten 😬

Jaap
20 november 2022

Berzorging was een half uur te laat maar het smaakte prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
20 november 2022

Vroeg besteld en toch een uur later bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sammy
18 november 2022

Pas na 2 uur en een kwartier het eten mogen ontvangen. Vind ik vrij lang.

Merel
18 november 2022

Ik heb 2 uur moeten wachten en heb 3x moeten bellen waar elke keer gezegd werd “nog 10 minuten”

Sam
18 november 2022

Ik had gevraagd om alles zonder sesamzaadjes, zaten op de poke bowl toch sesamzaadjes. De poke bowl was karig belegd en de ebi tempura stukjes op 1 hand te tellen. Ook vroeg ik om geen sojasaus, gember of wasabi en kreeg van alles 3x

Lisa
16 november 2022

Lekker zoals altijd

Christie
12 november 2022

Aangegeven of wij onze box iets konden aanpassen en dat is top uitgevoerd! Heerlijk gegeten.

Sem
6 november 2022

Lekker, goede prijzen, lief personeel, goede bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klant
6 november 2022

Tijdje geleden ontevreden geweest en dit aangegeven. De manager van vestiging den haag heeft mij opgebeld, mijn verbeterpunt aangehoord en opgepakt. Kreeg ook nog mn laatst geplaatste bestelling door hem bereid en opgestuurd, het was zo buitengewoon lekker. Fijn dat jullie er zo mee omgaan.Nogmaals bedankt.

Vaste klant
6 november 2022

De afgelopen 2 dagen weer sushi besteld in den haag omdat het weer zo overdreven vers en lekker was! De gember was ook weer zo vreselijk lekker dus waarschijnlijk word het vandaag weer sushi😂

Joanna
1 november 2022

Zoals altijd, heerlijk en vers eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
28 oktober 2022
Olivier
27 oktober 2022

Lekkere sushibox, ik ga vaker bestellen.

Bente
27 oktober 2022

Zeer teleurgesteld door de bestelling. Grote bestelling geplaatst, maar bowls zijn door elkaar gehaald. Kip ipv Zalm, toppings van Bowl verwisseld waardoor men niet de juiste topping op de juiste bowl had. En kip teriyaki besteld, maar katsu ontvangen.

Lie Thung
26 oktober 2022

Heel verzorgd en lekker iedere keer weer !

Daniëlle
24 oktober 2022
Aleksandra
22 oktober 2022
Josie
16 oktober 2022

Bezorging was redelijk snel en in de tussentijd werd je door de mail op de hoogt gehouden. Eerder bij mr Sushi in voorhout besteld, hier zeer tevreden over. De sushi van Den Haag leek minder vers, maar was alsnog wel erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vaste klant
13 oktober 2022

Ik bestel een paar keer per week sushi bij de vestiging in den haag. Nu ben ik dat dus niet meer van plan. De sushi is niet wat het moet zijn, er ontbreken ingredienten zoals op de crazy fire dragon roll zat geen pepertje, peperpoeder, of saus op, geen fire en zo hoort het niet, normaalnwas dit de lekkerste rol en daarom moet ik het 3x per week eten. Dit is de 5e keer dat ik er volle pond voor betaal en niet geleverd heb gekregen wat k heb besteld. Ook word de sushi tegenwoordig door een amateur gemaakt want het valt uit elkaar en ziet er te slordig uit. Ik heb gister een bakje gember besteld die zat er niet bij,gewoon geen gember en op 5 rollen vandaag was er 1 mini sojasausje en een mini cupje gember. Ook heb ik vandaag bij notitie aangegeven dat mn bestelde gember er gister niet bij zat, maar ze nemen nieteens de moeite om het er vandaag alsnog bij te doen. Jammer dat het zo veranderd is.

Anne
12 oktober 2022

Erg lekkere sushi, en leuke actie met een gratis roll boven de €25

Paul
12 oktober 2022

Alles wat ze maken doen ze met passie

Lisa
6 oktober 2022

Bij de box was geen sashimi geleverd. Ik heb hiervoor gebeld en het zou alsnog opgestuurd worden. Er is geen bezorger meer langs gekomen hiervoor. Erg jammer dat het lekkerste niet meegeleverd is

Sanne
5 oktober 2022

Gister besteld met bezorgtijd 20:00, wordt ik om 19:21 gebeld dat er een bezorger voor de deur staat en ik niet open doe. Nee, ik bestel niet voor niks om 20:00. Bezorger hing boos telefoon op. Vervolgens 20:10 nog geen eten. Gebeld kreeg ik iemand aan de lijn die er niks van wist en gaf aan dat ik maar moest wachten tot de bezorger weer terug bij hun was. Uiteindelijk 20:20 mn eten gekregen. Bleek niet compleet te zijn en telefonisch werd er niet opgenomen. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt terwijl ik al vaak besteld heb. Echt geen aanrader als je vaste klanten zo behandeld

Boon
2 oktober 2022
Ikki
27 september 2022

De sushi was lekker, vers en op tijd bezorgd.

-
26 september 2022

Absoluut waardeloos! De bestelling werd pas na 3 uur (!) bezorgd. We hadden al twee keer gebeld en tot twee keer toe werd verteld dat de bestelling onderweg was, maar bij het derde telefoontje bleek dat de bestelling nooit de deur is uitgegaan. Excuses kunnen er dan niet eens vanaf en toen de sushi ein-de-lijk bezorgd was, was de kwaliteit zeer slecht (alles viel uit elkaar, avocado niet rijp, vis uitgedroogd etc.). Na twee jaar klant te zijn geweest is deze ervaring ons zo slecht bevallen dat wij op zoek gaan naar een andere sushi tent.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roderick
26 september 2022

Om 18.00 besteld en aangegeven dat ik het graag om 19.00 wilde hebben. Werd pas om 19.30 bezorgd. Daarnaast was ook alle avocado in en op de sushi nog niet rijp. Dit was erg jammer. Heb 3 sterren gegeven omdat ik wel vaker bij jullie bestel en het dan wel op tijd en lekker is. Deze keer was alleen teleurstellend helaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam vd Greft
26 september 2022

Slechte service aan de telefoon, slechte sushi (waarschijnlijk ook te maken met het feit dat het meer dan een uur ergens heeft staan wachten) avocado was hard, zalm, tonijn en surimi smaakte nergens naar en het duurde gewoon 3 uur voordat we eindelijk ons eten kregen zonder dat wij werden geinformeerd. Er werd ons verteld dat er geen bezorger was terug gekomen voor bijna anderhalf uur lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ashley
26 september 2022

De sushi was zoals altijd erg lekker! 1 puntje bij de sushi: de avocado was helaas nog hard. Verder prima! De bezorging was helaas iets minder. De bestelling werd namelijk een uur later bezorgd. De bezorger was wel erg vriendelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
25 september 2022

Als je na je bestelling bericht krijgt dat ca 45 minuten later de bezorging wordt verwacht, is het wel erg jammer dat het bijna 1,5 uur blijkt te duren....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louise
25 september 2022

Aangegeven om het 17:30 laten bezorgen, kwam om 18:00 pas aan.. Helaas was de sushi ook niet lekker, proefde zuur .. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berry
24 september 2022

Eten was weer heerlijk! Het eten kwam alleen een half uur later dan de verwachte bezorgtijd

Lisa
23 september 2022

Lekker

Sharon
20 september 2022

Veel keuzes bij Mr sushi! Alles was lekker en zal zeker weer bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne van der Heijden
19 september 2022

Lekkere sushi, smaakvol en goede prijs/kwaliteit. De code voor de extra sushiroll is ook erg leuk. Ik bestel zeker nog een volgende keer.

Eline
18 september 2022

De sushi was heerlijk! Ze hebben bij Mr. Sushi nu zelfs een kopje sustainable: samen tegen verspilling. Alleen een beetje jammer dat als ik geen stokjes, gember, en soyasaus wil, dat ik er toch heel veel krijg.

Yousra
14 september 2022

Super lekker en snel bezorgd!

-
12 september 2022
Emma
11 september 2022

Hele snelle levering dit keer en erg lekkere sensation box!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Serpil Yildirim
10 september 2022

heel wat verbeterd! top

Senad
9 september 2022

Suchi was echt super Lekker!

Romayra
8 september 2022
Ashley
5 september 2022

Was lekker alleen jammer dat ik nog naar de ah moest voor wasabi en soya saus! Zat er niet bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rober
4 september 2022
theo
28 augustus 2022

de bestelling was ruim op tijd en het eten was perfect zal zeker nog een keer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jill
25 augustus 2022

Zalm smaakte niet heel erg vers en de sushi zat heel rommelig in de box. Bezorging duurde wat langer dan gepland maar bezorger bood zijn excuses aan

Daisy
13 augustus 2022

Was erg lekker en alles kwam warm aan. Voor herhaling vatbaar!

Tamara Emer
12 augustus 2022
Julia
11 augustus 2022

Erg Lekkere sushi!

Mok
9 augustus 2022
Maaike
9 augustus 2022
Marcos
7 augustus 2022
Wendy
7 augustus 2022

Eten is qua smaak altijd goed, echter hebben ze dik 3 kwartier gedaan over de bestelling waardoor het al koud was.

karin
7 augustus 2022
Pauline walburg urg
1 augustus 2022

Jammer dat niet alles compleet was Maar binnen 1 kwartier opgelost!! Helemaal Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Timmer
30 juli 2022

Wederom heel vers en erg lekker. Bezorging netjes op tijd

Alexander
27 juli 2022

Top sushi was lekker 😋 optijd bezorgd aardige lui.

Mihaela Ghinea
25 juli 2022

Super lekker ! Complimenten

Lisa
22 juli 2022

Bezorging was wat langer dan gepland. Eten was goed alleen zat er in 1 rol een heel hard stuk, leek op een steentje ofzo

Joyce
19 juli 2022

Gister besteld. In de app kon ik aangeven dat ik om half 8 kon afhalen. Wij komen vanuit Zoetermeer, dus naar Den Haag moet je toch wel een half uur eerder weg. Om 7 uur vertrokken en vervolgens werden wij om kwart over 7 gebeld dat zij half 8 niet gingen halen. Aangegeven dat wij al onderweg waren en niet meer terug konden. Zij gaven aan dat het 8 uur werd. Wij ging daar niet mee akkoord. Uiteindelijk konden ze 10 voor 8 doen. Wij hebben 20 minuten bij een park gestaan om vervolgens om 10 voor te horen dat het nog niet klaar was. 8 uur hadden wij onze sushi pas. Erg jammer. Sushi was daarentegen wel lekker.

Willeke
14 juli 2022

Precies op de tijd bezorgd als afgesproken en het was heerlijk.

Cindy
11 juli 2022

Voor het eerst bij Mr. SUSHI besteld. Helaas ben ik niet tevreden over de bezorging. Sushi zouden om 18:00 uur bezorgd worden bij mijn ouders. Om 18:30 hebben ze nog steeds geen sushi. Toen ging ik bellen. Ik kreeg te horen dat ze het heel druk hadden en dat de sushi's binnen15 min. bezorgd worden. Uiteindelijk kwamen ze 18:45uur. Sushi's waren wel goed bereid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smits
9 juli 2022

We bestellen regelmatig en het is altijd uitstekend!

Ikram
5 juli 2022

Wij bestellen graag bij jullie, dit omdat het eten heerlijk is. De service is prettig. En pakken dingen snel op. Kortom erg fijn. En lekker.

Maartje
5 juli 2022

Prima Pokebowl. Jammer geen keuze tussen sla of rijst of halfhalf nu enorme berg rijst. En dan (door eigen keuze) ebbi en norivellen maar dat is allemaal dik gefrituurd dus was enorme machtige hap. Wel alles fris en lekker.

Eduard Joosten
5 juli 2022

De bestelling was door elkaar geschud en de ebi tempura en de chuba wakame ontbraken. Jammer hoor.

Emma
4 juli 2022

Duurde veel te lang !!!!!!!

Marlous
3 juli 2022

Heerlijke sushi en snel bezorgd, fijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
1 juli 2022
J. Özdemir
29 juni 2022

de bezorging kan er wel wat netter uitzien het is meestal van zo hier heb je je eten doei eten was top echt lekker vers

Eduard Joosten
28 juni 2022

De kwaliteit van de sushi en de bezorging niets aan veranderen!

Barbara
27 juni 2022

Meestal zijn we enthousiast. Maar nu werd de bestelling te laat bezorgd en smaakte alles bijna hetzelfde.

Kleijn
27 juni 2022

Voor de 3e keer oprij geen Freeroll geleverd, ondanks het wel was aangegeven. Na contact wel weer nageleverd, maat vervelend dat ik weer moest bellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Niss
26 juni 2022

Altijd heerlijke sushi en vriendelijke bezorgers !

Estelle Geurts
21 juni 2022

Iets wat ik had besteld was op, maar dit werd super opgelost! Liet het vervangen door twee andere gerechtjes en toen het binnenkwam zaten er zelfs nog extra’s bij! Super

Zoë
21 juni 2022

Ondanks dat de bezorging twee uur duurde omdat een bezorger niet was komen opdagen op werk hebben ze het beleefd en snel opgelost! De sushi was heerlijk! Bedankt Nick!

Bren
19 juni 2022

Super verse heerlijke sushi’s

Senad
17 juni 2022
Greet
17 juni 2022

Heerlijke verse sushi die mooi op tijd bezorgd werd!

Christien
11 juni 2022

Was weer zoals altijd heerlijk en heel mooi op tijd.

Abdoelhay
10 juni 2022

Een aanrader. Eten was verrukkelijk!!! Eten wordt ook op tijd bezorgd!! Topper

Stella
9 juni 2022

Altijd heerlijk!

Sara Della Pelle
6 juni 2022

Always good!!! Thanks

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Kleijn
4 juni 2022

Er wordt geadverteerd met een Freeroll, echter zat niet bij de bestelling.

serpil
1 juni 2022

süper goed en lekker

Lisa
31 mei 2022

Alles goed

Thijs
29 mei 2022
Matty
28 mei 2022

Nog nooit zulke lekkere sushi gegeten en keurig op tijd bezorgd

Siobhan Van Hees
25 mei 2022

Supersnelle service en goede sushi. Vorige keer hadden ze in alle drukte mijn free roll vergeten, die zat er nu extra bij, dat was top bedankt!

Gul
24 mei 2022
Maurits Benschop
23 mei 2022
BR
22 mei 2022

Ipv vegan garnalen gewoon echte garnalen gekregen in mn sushi. Producten werden zodanig vastgehouden en overhandigd dat de loempia’s en kroketjes plat werden gedrukt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbara
22 mei 2022
Kaoutar
21 mei 2022

Is altijd op tijd! En vooral heel lekker en vers

Lousberg
18 mei 2022
Savanna
14 mei 2022

Mr.Sushi in dh is gewoon de beste!!! Altijd super vers en alles wat we bestellen is lekker! Wy zijn verslaafd🥰

Senad
14 mei 2022

Ga zo door

Esther
12 mei 2022

Voor de 2e keer de warme items niet mee bezorgd. Bezorger zegt dat het niet zijn probleem is. Bellen heeft geen zin want niemand neemt op. Asociale bezorger en slechte service. Voor mij is het nu echt wel verpest hier…..

Siobhan
10 mei 2022

Sushi is altijd goed en snel op tijd. Had vijf sterren gegeven als mijn gratis rol erbij zat bij mijn bestelling van 62 euro. Voor de rest prima.

Berry
8 mei 2022

Het was deze keer iets minder lekker dan normaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
8 mei 2022
Emma
8 mei 2022

duurde ontzettend lang! En de warme gerechten waren koud….!

Inge Staal
8 mei 2022

Jammer Freeroll bleek niet bij bestelling te zitten

Jane
2 mei 2022

Normaal altijd echt super lekker, alleen ik denk dat de vis niet meer echt goed was want toen we het kregen rook het al een beetje gek. We hebben een paar stukjes gegeten maar iedereen heeft er last van gekregen :( Wel super lieve bezorger! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margot
1 mei 2022

Prima sushi alleen veel te veel lente ui er op. Daarnaast hadden we de shoftshell sushi box besteld en de crab miste. Zonde. Sashimi was erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Otten
1 mei 2022

De sushi om 18.17 uur besteld. Toegezegde bezorging om 19.05 uur. Bezorgd om 19.49 uur. Dus duurde wel lang, maar was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
1 mei 2022

Top!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eduard Joosten
30 april 2022

Eigenlijk is het altijd heerlijk eten en op tijd gebracht. Hou deze kwaliteit vast, want dan blijven we voor altijd bij jullie bestellen.

Natasja
28 april 2022

Snelle bezorging en goede service! De sushi was erg lekker, zeker een aanrader

Hakim Umar
26 april 2022

This place used to sell good sushi, but now the quality and taste of the sushi has gone down. The sushi we ordered actually tasted funny and we couldn't finish our meals. Wouldn't recommend this place.

Alexander
26 april 2022

Eten was top aardige bezorger.eten kwam binnen de tijd. Lekker vers.aanrader👍🏾

Berry
25 april 2022

Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Senad
23 april 2022

Vers en op afgesproken tijd geleverd

Petra
22 april 2022

zalig gegeten!

Jolanda
20 april 2022

Super vers, heel erg lekker, Bezorging vriendelijk.

Chantal
19 april 2022
MD
15 april 2022

Helaas niet de saus die ik had besteld. Was blijkbaar op maar dat werd niet verteld..

Niels de Boer
13 april 2022

Lekker en vers.

S
10 april 2022

De bestelling was vertraagd. Alles lag door elkaar in de tas, alle bakjes waren open. Bezorger was bovendien niet erg beleefd aan de telefoon toen hij het adres niet kon vinden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marije Veldhuis
9 april 2022

Prima!

Shanna
8 april 2022

Snelle bezorging en weer superlekker zoals altijd.

Karen v dijk
7 april 2022

1: mijn loempia's waren koud 2: 2 verpakking met sushi lagen helemaal door elkaar heen Heel jammer dat een groot deel van me bestelling helemaal niet goed aankwam

Paul van Straten
30 maart 2022

Lekker als altijd. Wel jammer: ik vroeg om ‘geen stokjes’ bij de bestelling en toch kreeg ik 5 paar stokjes. Als je een optie heeft voor duurzaamheid moet je date dan ook wel waarmaken.

Julia Veer
29 maart 2022

Ik heb 4 euro betaald voor 2 nigiri's maar die zijn helemaal niet geleverd. Toen probeerde ik contact op te nemen maar er is geen 1 mogelijkheid hiervoor!! Hopelijk neemt Mr.Sushi snel contact met MIJ op want ik vind dat erg zonde!

Thijs
27 maart 2022
Iris
27 maart 2022

Nogmaals ; heerlijk eten en al, maar lees die custom orders goed. Er worden dingen toegevoegd die er niet bij stonden.

Kent Salvesen
26 maart 2022

Sushi niet lekker…

Agnes
23 maart 2022

Snelle service en keurig verzorgde en smakelijke sushi

Savanna
20 maart 2022

M’n Crazy fire dragen rolll was weer te lekker! Ook super snel bezorgd door een vriendelijke bezorger! Bedankt.

Westbroek
20 maart 2022

Alleen wel kostbaar ... maar heerlijk

J. Özdemir
19 maart 2022

De bezorging was later dan was beschreven

Nela
15 maart 2022

Shushi was heerlijk net als altijddd Alleen jammer, ik heb actie code freeroll ingediend Maar heb deze niet ontvangen

S
12 maart 2022
Sas
10 maart 2022
Monique
10 maart 2022

Super vers en lekker

Hayat
8 maart 2022
Joy Wieland
7 maart 2022

De verwachte bezorgtijd kwam niet in de buurt van de uiteindelijke bezorgtijd / 45 min langer geduurd(meer dan anderhalf uur gewacht)zonder even een update te krijgen. Daarnaast was de bestelling daarna niet compleet en die kon daarna ook niet meer worden bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbara
3 maart 2022

Altijd lekker! Mijn favo sushi tent

J. Özdemir
2 maart 2022

De bezorging mag wat netter aankomen en niet van hier alsjeblieft en dan weer weg verder het eten was weer top dankjewel 👍

Stephanie
1 maart 2022

Toppers

Reyana
28 februari 2022

Was heeeeeerlijkk, perfecte sushi ooit!!!! krijg er echt geen genoeg van. Bedankt voor de goede service!

Esther
28 februari 2022

Heerlijke sushi, crispy chicken heel lekker! Goed dat er mogelijkheid is aan te geven of je er stokjes, wasabi etc bij wilt ja/nee!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Iris
25 februari 2022

Bezorging & kwaliteit altijd top! Alleen soms mis ik wat dingen, zoals een keer mn zalm in mijn avocado-zalm rol, de toppings op mn pokebowl zoals sesam en lente ui en krijg ik bijna altijd stokjes & sojasaus terwijl ik aangeef dit niet te willen. Al met al nogsteeds tevreden, vooral met de pokebowls

J. Özdemir
21 februari 2022

Wat handig die nieuwe wasabi! Kan nu tenminste niet uitdrogen. Was erg lekker dit keer.

Evi
21 februari 2022
Katrina
14 februari 2022

Thank you so much for doing a special change for sushi. You really have a great restaurant and thanks for the good work! :)

R.
12 februari 2022
Kelly Taal
11 februari 2022

wij bestellen vaak, altijd lekker, vers en snel bezorgd!

Floor Heijsteeg
6 februari 2022

Prima op tijd, heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vanessa
6 februari 2022

Alles was koud sushi is wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
6 februari 2022

sushi was veelste laat bezorgd en alle warme gerechten waren koud.

Charlotte Hoekstra
6 februari 2022

3 kwartier te laat, nadat ons 2 x werd verteld dat de bezorger 7 minuten bij ons vandaan was. De Gyoza en loempia’s zaten gewoon in een papieren zakje verpakt, die waren helemaal koud en verschrompeld. Echt om te schamen.

Eduard Joosten
5 februari 2022
Beyza
30 januari 2022

Heerlijke sushi weer! Ondanks dat het zondagavond was, was het binnen 45 minuten bezorgd. Kwaliteit is zeker niet te vergelijken met andere sushi restaurants. Vis is vers, sushi stukken zijn niet overdreven vol met rijst. Al met al super lekker gegeten weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
29 januari 2022

Wanneer je de melding krijgt op de mail dat het onderweg is duurde het nog 45 minuten voordat het kwam dat was jammer ! Sushi was prima

Jeroen
28 januari 2022

Lekker, vers en snelle bezorging!

Senad
27 januari 2022

Top service

annemieke
25 januari 2022

Heerlijke verse sushi en op tijd bezorgd en netjes.

.
23 januari 2022

te weinig toppings in combinatie met de rijst

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bonni May
23 januari 2022

Sushi besteld rond 17.00 voor 19.00 uur . Werd pas bezorgt rond 8 uur De sushi zag eruit alsof het was geschud in de doos en lag redelijk door elkaar de verschillende soorten waren slecht te herkennen . De smaken werden een soort van eenheidsworst . Het was papperig en de gedroogde uitjes overheerste alle smaken

Kim
21 januari 2022

In de middag een bestelling geplaatst voor half 6. Om 6 uur maar gebeld waarom ze er niet waren. M’n order was niet eens gemaakt, vergeten. Beetje jammer dit.

Angela
21 januari 2022

Altijd lekker om hier te eten., 😊

Mary
15 januari 2022

Food tasted good. But there was an item from the order missing (chicken spring rolls). These things can happen and I’ve experienced from other places I’ve ordered from before, BUT there was no way to contact Mr Sushi about it. No phone in email in the app or website. There was a phone number on Google Maps but nobody answered. So I could neither get the spring rolls, nor a refund. I rarely leave bad reviews, this is one of my first ever, but when there’s no way to contact the place then a simple mistake becomes a problem.

Kim
15 januari 2022
Sascha
12 januari 2022
Anoniem
11 januari 2022
Maren
9 januari 2022

Altijd goed en vers. Ik vind mr. Sushi de beste uit Den Haag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Floor H.
9 januari 2022

Lekker en gevarieerde schotel sushi. Keurig verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Senad
9 januari 2022
Daan
9 januari 2022

Heb 1 uur en 40 minuten moeten wachten!! En daarna was een deel van mijn bestelling er niet en zonder overleg zaten er allerlei andere dingen extra in mijn bestelling. Sorry hoor maar dat is echt waardeloos. Overleg dan even. Ik ga hier nooit meer bestellen!

Jennifer
8 januari 2022

Ik heb 2,5 uur (!!!) op mijn bestelling moeten wachten, terwijl de verwachtte bezorgtijd 1uur zou zijn! Om kwart voor 7 besteld, kreeg om kwart over 9 pas de bestelling.. Sushi was vies! Bij de avocado maki was de avocado bruin, kip kerrie had ook niet veel smaak. De loempia’s waren taai en koud door het lange wachten en de sojabonen waren ook ijskoud. Voor mij nooit meer!

Joyce
8 januari 2022

Bij mijn bestelling aangegeven dat ik geen gember en wasabi hoef, dit stond ook echt op de bon, zat wel in het tasje, zonde want nu is het weg gegooid.. En er stond bij opmerkingen, graag kloppen, er werd aangebeld. Handig als de bon goed gelezen wordt om verspilling van producten, maar ook opmerkingen van klanten te lezen. Eten is echt prima en heb er van genoten

Wally
5 januari 2022

Snel en vers

Wendy
1 januari 2021

Had vandaag om 16.00 een bestelling geplaatst voor 18.30. Ik heb uiteindelijk de bestelling om 20.55 ontvangen na 4x moeten bellen.. Ik bestel bijna wekelijks maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Erg jammer..

Victoria
1 januari 2021

Heerlijke sushi! Alleen mis ik een beetje meer sausje bij poke bowl!! De rijst was ook koud.

Amar Catic
31 december 2021
Katja
31 december 2021

Altijd optijd. Lekkere sushi die ook echt vers gemaakt wordt. Vooral de crunshy salmon roll is een aanrader!

Niels Willemsen
29 december 2021

Bezorging pas na anderhalfuur en een onbeleefd figuur aan de deur gehad. Ik twijfel of ik volgende keer weer bij jullie zal bestellen.