Bewertungen von Mr. Sushi Den Haag

Neue Beurteilungen

4.0
Mohammed
13 November 2024

Sushi smaakte goed bedankt!

Stella Weening Maassen
10 November 2024

Helemaal top was het weer!! :)

Wernars
9 November 2024

Eten was heerlijk maar als er een tijd wordt aangegeven van 18:50 en het eten komt pas om 19:20 dan vind ik dit geen goede zaak. Een kort excuus niet meer dan dat gekregen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, via deze weg alsnog een welgemeend excuus voor de langere bezorgtijd. We zullen er de volgende keer extra op letten.

Kling
8 November 2024

Eten was uitstekend, bezorging ietwat laat.

Raisa
31 Oktober 2024
Mr S
30 Oktober 2024

Top! Er is zorgvuldig omgegaan met de voedselallergie van mijn familie lid. Heel fijn en het was lekker.

Kristel Van biene
29 Oktober 2024

Handrolls waren een van de beter die ik op heb sinds ik bij jullie bestel Alleen 2 uur wachten op een dinsdagavond ben ik echt niet gewend... extra betaald voor soja saus en kreeg 2 zakjes, niet eens een bekertje zoals normaal. De crispy sushi was ook niet zoals deze normaal is. Ik heb het afgelopen jaar zeker 15-20x bij jullie besteld. Op de handroll na de slechtse keer ooit, met de slechtste service.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Kristel, wat ontzettend vervelend om te horen dat deze bestelling niet verliep zoals u van ons gewend bent. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Aarzel niet om altijd even (telefonisch) contact met ons op te nemen hierover, zodat we dit verder kunnen bespreken en u passend kunnen compenseren.

Nico
27 Oktober 2024

Zoals altijd goed! De slechte recensies snap ik niet zo goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerco
27 Oktober 2024

Top service! Op tijd bezorgd & het verzoek voor iets dunnere sashimi is ingewilligd! Top service

Melissa
23 Oktober 2024

Ik bestel hier al jaren en ben erg blij met alle vega en vegan opties. Bestelling duurt soms lang maar de sushi is altijd erg lekker en goed! Bezorgers zijn altijd vriendelijk en excuseren zich vaak als zij vrij laat zijn. Bezorging is desondanks geen reden om hier niet te bestellen, daarvoor is de sushi te goed!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Melissa, fijn om te horen dat u elke keer zo lekker eet! We zullen ons best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn!

Nico
18 Oktober 2024
Jim Roberti
18 Oktober 2024

Beste team, Gisteren heb ik een pokebowl besteld waarbij het helaas allemaal mis ging. Helaas was de bestelling niet compleet. De zalm miste en de avocado was niet eetrijp. Doorgaans zou ik hier geen probleem van maken, maar aangezien de keer ervoor ook de extra saus ontbrak meld ik het nu toch. Naast dat de maaltijd niet correct was, heb ik meer dan een uur moeten wachten. De verwachte bezorgtijd was maar liefst 1.13 minuten over tijd. Een excuses van de bezorger (ondanks dat ik contact had met jullie winkel) heb ik ook niet gehad. Na het melden en bespreken met jullie collega in de winkel werd mij beloofd dat de leidinggevende onderweg was naar de filiaal. Ik zou terug gebeld worden om de bestelling te bespreken en een oplossing te horen krijgen. Helaas ben ik niet terug gebeld. Ik zal zeker gewoon bij Mr. Sushi blijven bestellen. Doorgaans ben ik namelijk wel tevreden over jullie gerechten en diensten. Maar na deze 2 ervaringen (en met name gisteren) vind ik een m

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jim, onze welgemeende excuses voor uw negatieve ervaring(en) met uw afgelopen bestellingen. Neem graag nog even per mail contact met ons op, dan proberen we dit alsnog netjes met u op te lossen.

Odette
12 Oktober 2024

Het was het wachten waard, maar beter een schatting van de tijd weergeven en laten weten dat het een dik uur later komt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Odette, onze excuses voor de late bezorgtijd dit keer. Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft, en we zullen er de volgende keer extra goed op letten :)

Koko
10 Oktober 2024

T was opzich wel lekker, niet wauw. De presentatie nodigt niet veel uit.

Noor
30 September 2024

Goed en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S
28 September 2024
Ahmet
26 September 2024
Stella Weening Maassen
23 September 2024

Het was weer heerlijk!! I love mr Sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hadassa Quist
5 September 2024

Ik vind dat ze de lekkerste poke-bowls hebben. lekker vers en altijd op tijd bezorgd.

Bogdan
3 September 2024
Beckie
30 August 2024

Altijd mooi op tijd, heerlijke sushi, vriendelijke bezorger.

M Boon
30 August 2024

Er was te weinig zwarte zoete saus over de warme crispi sushi
 die maakt het juist zo lekker van smaak

Antwort von Mr. Sushi

Jammer dat u hier niet tevreden over was dit keer! Hopelijk is het de volgende keer weer gewoon zoals u van ons gewend bent. Geef vooral even aan in de opmerkingen als u extra saus wilt ontvangen.

Abdoelhay
30 August 2024

Het eten was heerlijk. Ik vond het alleen jammer dat het tas waar het eten in zat aan de onderkant helaas nat was met saus, maar voor de rest was het heerlijk

Antwort von Mr. Sushi

Hi Abdoelhay, wat vervelend dat er saus gelekt was in uw tasje. Excuses voor het ongemak en we zullen de volgende keer extra ons best doen om voorzichtig te zijn met de bezorging.

Lekker hoor
28 August 2024
Remco de Vos
26 August 2024

Sushi was erg lekker als altijd.Wel echt matig is dat de sushi in de doos tot een grote puinhoop was verworden en de sushi niet goed meer in hele stukjes uit de doos kon.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Remco, onze oprechte excuses voor de rommelige bezorging. U mag altijd even naar ons bellen wanneer zoiets gebeurd, dan proberen we dit met u op te lossen.

Laura
25 August 2024

Bezorging was laat, maar het restaurant belse mij wel netjes op, om dat mee te delen. In het tasje zaten kortingsbonnen die allemaal verlopen waren. Dat was wel een echte minpunt. Het eten was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
25 August 2024

The best sushi in Den Haag

Jenny van der Marel
25 August 2024

Veel te laat geleverd en er zat maar 1 minbakje gember en wasabi voor een bedrag van meer dan 40 euro

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jenny, excuses voor de late levering. Wanneer er iets ontbreekt bij uw bestelling, of u niet tevreden bent, mag u altijd even contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken hoe we dit op kunnen lossen.

RM
20 August 2024

Dit was de meest verschrikkelijke ervaring die ik ooit met online eten heb gehad. Om 14:00 's middags 2x een Pokebowl besteld voor twee hoogbejaarde mensen (80 & 84), te bezorgen om 19:00. Om 19:45 zelf maar even gebeld waar het bleef. Volgens de dame aan de lijn stond het eten al 15 minuten klaar op de toonbank en zou met de volgende bezorger meegaan. Werd om 20:10 teruggebeld dat het nog steeds op de toonbank stond. Uiteindelijk is het eten om 22u bezorgd, 3 uur (!) te laat. De Pokebowl waren daarnaast na 3 uur volledig uitgedroogd en niet te eten. Heb nog gebeld om verhaal te halen, kreeg voor de derde keer een klein meisje aan de telefoon die gedesinteresseerd was en op een gegeven moment gewoon stopte met praten. Wat een intens slecht verhaal is dit filiaal.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, we schrikken van uw beoordeling... Neem graag even per mail contact met ons op over uw klacht, zodat we dit verder kunnen bespreken en kunnen kijken of we dit passend met u op kunnen lossen!

Thijs
18 August 2024

Was weer heerlijk!!

Rita
18 August 2024

Heerlijke verse sushi, bezorging nog eerder dan gevraagde tijd, zeker de. Lovende keer weer

Anoniem
13 August 2024

Vond het niet zo lekker, was erg zout en vettig. Bestelling kwam 45 minuten later dan verwachte tijd was aangegeven.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Jammer dat u niet zo tevreden was over uw bestelling. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen om dit samen te kunnen bespreken en hopelijk tot een oplossing te komen.

Shanna
11 August 2024

Ik bestel hier regelmatig en altijd is het lekker. Bezorgtijd is (bijna) altijd sneller dan aangegeven in de bevestigingsmail dat is soms wat onhandig ivm planning.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maurice
11 August 2024

Alweer heel goed! Telefonisch gesproken met mederwerker voor een kleine aanpassing. Super vriendelijk personeel.

Nico
10 August 2024
Lorenzo Alberti
5 August 2024

Netjes op tijd. Kwaliteit is heel goed, vooral voor de prijs. Kip was een beetje taai maar dan ben ik heel kritisch

Carmen
2 August 2024

Wij bestellen bij Mr. Sushi vanwege bepaalde sushi’s die wij lekker vinden. Zo zijn de tonijnsalade en crispy sushi’s favoriet. Wat beter kan is de structuur. De sushi’s vallen nu vaak uit elkaar wat onhandig eet. Ook zijn de kortingsacties misleidend omdat dit niet altijd wordt opgevolgd. Zo hebben wij laatst niet de gratis sushi gekregen. De eigen app werkt minder gebruiksvriendelijk dan via Uber eats. Terwijl je voor vaste klanten dit wel aantrekkelijk zou kunnen maken. Wat wij als erg hinderlijk ervaren is de bezorgtijd. Het is gemiddeld 3 uur wachten en dat is echt heel lang. Hierdoor bestellen wij er minder vaak.

Vinz
2 August 2024

Ik heb om 19:35 besteld en bezorgtijd via de mail stond op 20:20, uiteindelijk kwam de bezorger om 21:50. Dat is een uur plus van de verwachte tijd en twee uur plus dat ik op het product heb gewacht. Geeft niet, alles was lekker en bezorger aardig dus top tentje maar heb geen haast want die flikkers hebben ook geen haast voor jou. Wel respect, ik ga next time sowieso wel weer bestellen, toch een kleine middelvinger naar die mongooltjes. X Vinz

Eva
1 August 2024
Lisa Endendijk
31 Juli 2024

20:55 besteld, drie keer gebeld en uiteindelijk 23:19 ontvangen, onacceptabel. Eten was al helemaal opgewarmd. Met dit warme weer de vis dus maar weggekomen en alleen rijst met groente kunnen eten. Ik ben erg tevreden over jullie vestiging in Epe en Utrecht, maar absoluut niet over Den Haag. Ik ontvang graag een compensatie!

Julie
31 Juli 2024

Normaal gesproken super tevreden maar dit keer langer dan 2 uur op mijn sushi moeten wachten. 3x gebeld, 3x is mij verteld dat het onderweg was, dit was dus een leugen. De laatste keer zou het er over 5 minuten zijn, duurde alsnog 20 minuten. Verder wel tevreden over de kwaliteit van de sushi. Top zoals altijd.

Valerie
30 Juli 2024

Al langer bekend met mister sushi. Altijd erg tevreden maar afgelopen paar keren merk ik het achteruit gaat. Eten kwam voor de zoveelste keer meer dan 1,5/2 uur na het plaatsen van mijn bestelling. Eten was deze keer koud en vorige keer niet compleet. Erg jammer

Sv
30 Juli 2024

Zeer slecht. 19:00 besteld na een 1,5 uur nog steeds niks! Zou direct met de bezorger meegaan. Nogmaals om 21:00 gebeld. Bestelling stond nog steeds klaar. Bestelling maar telefonisch geannuleerd! In de tussentijd bij ShabuShabu besteld (aanrader)! Binnen halfuur bezorgd. En dan staat er vervolgens mijn bestelling om half 11 van mr sushi voor de deur (3,5 uur nadat ik mijn bestelling had geplaatst) bezorger teruggestuurd met mijn bestelling. Abnormaal

Nico
28 Juli 2024

Flamed beef roll erg lekker!! Alleen de tuna was vreemd wit van kleur dus die heb ik laten staan

Nikky
23 Juli 2024

Vergeten deel van de bestelling werd 3(!) uur te laat bezorgd. Gezien het om 6 garnalen ging heb ik gezegd, stort het geld maar terug en laat maar zitten. Daar werd enorm moeilijk over gedaan. Deze aanpak is te asociaal voor woorden.

Laura
21 Juli 2024

Het eten was erg lekker. Ik had bij de bestelling aangegeven dat ik om 18:15 de bestelling wilde ontvangen. Het werd echter al om 17:30 bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Julie Notten
20 Juli 2024

Top zoals altijd

Anja De Vries
20 Juli 2024

Dit is echt super lekker sushi. The best in town!!! ik heb al veel sushi geproefd maar dit keer hier besteld omdat ik bij een vriendin geproefd had hoe lekker de sushi van Mr Sushi is. Een aanrader. Wel jammer dat de vestiging in Bezuidenhout gesloten is...

Lina
14 Juli 2024

Heerlijk bereid, netjes verpakt, het stond allemaal op tijd klaar.

Kique
13 Juli 2024

Heerlijk sushi

Daniella
6 Juli 2024

Binnen 3 kwartier bezorgd en smaakt prima!

Stella
4 Juli 2024
Iris
2 Juli 2024

Op tijd bezorgd, goede kwaliteit rijst. Wel jammer dat we maar 1 wasabi en 1 gember kregen voor een bestelling die duidelijk voor meerdere personen was. Zou zeker nog een keer bestellen.

Abdoelhay el Karicha
1 Juli 2024

Ik bestel vaak bij jullie, maar de laatste keren is de kwaliteit veel minder geworden. Ik ben echt aan het nadenken om ergens anders te bestellen. Gister een bestelling gedaan van 72 euro. Het was niet te eten. Ik vind het echte zonde van mijn geld. Jammer dit!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Berry
29 Juni 2024
Jorrit
26 Juni 2024

Het eten was goed. De loempia’s waren wel koud omdat de bezorging bijna twee uur heeft geduurd. Ik maak vaak gebruik van de app om te bestellen en ik kan daar zelf geen vestiging aan klikken. Mijn bestelling komt altijd uit Den Haag, terwijl de vestiging van Leidschendam veel dichterbij is. Misschien kan de app worden aangepast, zodat mijn bestelling van dichterbij kan komen. Want bij navraag bleek dat de vestiging vond dat ik wel heel erg ver weg woon en dat het daarom zo lang duurt.

Carina
16 Juni 2024
Maurice
10 Juni 2024

Was weer heerlijk!

Charlie
10 Juni 2024

Ik was echt heel teleurgesteld. De sushi die ik besteld had had een rare consistentie rijst en de ingrediënten waren niet knapperig. Was echt teleurgesteld, bestel al jaren bij jullie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Charlie, wat jammer dat de bestelling dit keer niet was zoals u van ons gewend bent. Neem hierover in het vervolg even direct telefonisch contact met ons op zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing.

Greet
10 Juni 2024

De sushi werd op tijd bezorgd en was weer heerlijk, alleen jammer dat de stokjes vergeten waren.

Pien
28 Mai 2024

Helaas was er een rol niet meegeleverd, en was de bezorging erg laat. Ik bestel hier best vaak en gebeurd zelden, dus weet dat het normaal wel goed gaat. Was alleen jammer

Antwort von Mr. Sushi

Hi Pien, wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling en dat deze vervolgens incompleet was. Onze oprechte excuses hiervoor. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen, dan lossen we het graag gelijk met u op.

Ashley
25 Mai 2024

Was 3 uur te laat en het was echt niet te eten bestel nooit meer zonde van me geld :(

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ashley, heel vervelend om te horen van uw negatieve ervaring... Het kan niet de bedoeling zijn dat u zo extreem lang heeft moeten wachten op uw bestelling. U mag altijd contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken of we dit passend kunnen oplossen.

Carmen
25 Mai 2024

I was waiting 4 hours for the delivery and was could. Really bad.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Carmen, we're so sorry to hear about your bad experience. Could you please reach out to us with your complaint?

Diane
24 Mai 2024
Anoniem
24 Mai 2024

Het eten was een uur te laat!

Fleur Groeneveld
19 Mai 2024

Lekkere sushi, wel gierig met sojasaus. 1 mini flesje gekregen met sojasaus voor 5 rollen sushi.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Fleur, bedankt voor je feedback we zullen hier in het vervolg beter op letten.

Bram
13 Mai 2024

Genoten van sushi hoor. Zou nog beter zijn als jullie het opmerkingen veld ook lezen.

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Bram, Wat jammer om te horen dat uw opmerking over het hoofd is gezien. We willen onszelf graag verbeteren en zullen hiermee aan de slag gaan.

Evelyn
8 Mai 2024

2 mensen ziek na het eten. Het eten komt er bij beide aan 2 kanten weer uit

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Evelyn, wat ontzettend vervelend! in principe werken wij wel alleen maar met verse producten. Mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl.

Roselijn vanVugt
5 Mai 2024

Extra bestelde wasabi was niet mee geleverd. Daarnaast ook de extra gratis rol die erbij zou komen vanaf 30 euro ook niet.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Roselijn, Wat jammer dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen. U mag hierover altijd contact opnemen met het filiaal of ons mailen op info@mrsushi.nl.

Pauline
3 Mai 2024

Heerlijke sushi, op tijd bezorgd en zat zelf een extraatje bij. Dank! Tot de volgende keer

Eliciane
2 Mai 2024

sushi is goed alleen bezorgtijd tijd te lang!

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Elicaine, voor uw volgende bestelling zullen wij extra ons best doen deze op tijd te leveren. Onze excuses voor het lange wachten.

Agata
30 April 2024
Sara
29 April 2024

Lekkere sushi, lekkere rijst ook

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Char
28 April 2024

Het duurde wel lang voor we onze bestelling hadden, maar dat vonden we niet erg. De sushi heeft het wachten beloond. Echt heerlijk gegeten en super goeie service!

Margit
25 April 2024

Bezorging was bijna uur later dan de geschatte bezorgtijd

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Margit, onze excuses voor het lange wachten. Wij zullen hier de volgende keer extra goed opletten. Team Mr Sushi

van Loo
22 April 2024

Bezorging duurde best lang..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Bedankt voor uw feedback en excuses voor het lange wachten, wij zullen met uw feedback aan de slag gaan. Team Mr Sushi.

B.May
17 April 2024

Heerlijk weer❀

HK
12 April 2024

De sushi was heerlijk, bezorging verliep snel!

Roos
12 April 2024

Heerlijke sushi, verser dan vers.

E v S
7 April 2024

De sushi was zeker lekker....maar ipv een So Tasty box een Salmon box ontvangen, jammer dat de tonijn dus ontbrak.. Extra betaald voor EXTRA soja en gember, resultaat was Ă©Ă©n klein (standaard) flesje soja en een cupje gember met de inhoud van een theelepel. Sorry maar dat moet (minimaal) standaard bij een sushi bestelling zitten voor 2 personen. Dus erg raar om daar ook nog €3,50 extra voor te betalen Zaterdag om 17:30 besteld en met 70 minuten in huis, maar drukke dag en tijd, dus prima!

lisa
27 MĂ€rz 2024
Lily
16 MĂ€rz 2024

Met regelmaat worden sausen, wasabi en/of sojasaus vergeten. Prima, maar gisteren ontbraken daarbij ook nog toppings bij de poke bowl. Een notificatie zou wel netjes zijn, want ik kan mij niet voorstellen dat de toppings vergeten zijn.

Melisa
15 MĂ€rz 2024
R.
15 MĂ€rz 2024

Bestel hier regelmatig sushi en pokebowls. Vandaag echter viel het mij vies tegen. De pokebowl bestond voor 85% uit rijst, alleen de laatste cm van het bakje bestond uit boontjes heel weinig mais en zalm en ook nog eens komkommer waar ik niet om gevraagd heb omdat ik dat niet lust. Hier betaal ik niet zoveel geld voor. Erg jammer.

Lis
4 MĂ€rz 2024
May
2 MĂ€rz 2024
Jantine Wauters
2 MĂ€rz 2024

De bestelling zou om 18.40 komen. Om 19.20 belde ik dat het er nog niet was. Toen werd er geagiteerd gereageerd met dat ze uitliepen en dat het er nu aankwam. Het was er uiteindelijk ruim een uur later (19.45). Dat vind ik echt een te laat tijdstip om te eten. Wat ik jammer vind, is dat ik niet gebeld ben. Waarom geef je anders je nummer? En ook dat mij niets is aangeboden toen ik ze aan de telefoon had.

Maurice
26 Februar 2024

Super lekker weer!

S de W
18 Februar 2024
Odette
17 Februar 2024

Bestelling kwam ruim later dan was aangegeven. Na een belletje was het met 15 minuten. We hadden een dimsum box, en deze was niet warm. De sushi zelf was wel lekker

H
17 Februar 2024
Priscilla Vreeswijk
16 Februar 2024

Alleen jammer dat er wat miste van me bestelling 2x flamed salmon Nigiri miste 5,00 wel gebeld zouden het willen brengen maar wij hadden ‘s avonds een afspraak de jongen aan de telefoon meldde dat ik bij de volgende bestelling de nigiri kreeg en een kleine extra waarop ik zei dat ik daar wel een bevestigings mail zou krijgen niet dat ik dalijk bestel en die nigiri weer moet betalen hoop dat deze mail nog komt misschien kan een manager contact met ons opnemen dit is ons nog nooit eerder overkomen

Maurice
15 Februar 2024
Daria Dobrodeeva
15 Februar 2024

Sushi is top, I order only here. But i have made delivery for 20:00, it arrived at 21:00 without any sorry compliment. I had to shift all my plans. The delivery is very inconvenient

M
15 Februar 2024

2 uur gewacht op mijn bestelling. Als je telefonisch contact opneemt wordt er niet opgenomen. Niet voor herhaling vatbaar!

Shona Smit
14 Februar 2024

Miste vulling en meer dan 2,5u gewacht op het eten terwijl het volgens de notificatie maar 1 uur zou duren. Jammer. Het was altijd top bij MrSushi

Anny
14 Februar 2024

Super heerlijk gegeten. Mijn dochters houden van jullie komkommer sushi.

Özdemir
13 Februar 2024

Was telaat bezorgd

-
12 Februar 2024

Ik heb 1,5 uur op mijn bestelling gewacht

Diana
30 Januar 2024

Fast delivery and delicious sushi !